TikTok is groter dan Snapchat en Twitter bij elkaar, en is dit jaar de meest gedownloade app ter wereld. Wist je dat de sessieduur op TikTok bijna twee keer zo lang is dan op Instagram of Facebook? Het platform groeit enorm hard en is dé plek voor creatieve videocontent voor (met name) tieners.
TikTok is razend populair onder jongeren en staat vooral bekend om zijn zogenaamde 'challenges'. Je kunt er video's van 15 seconden opnemen, die bewerken en delen met filters, muziek, animaties, speciale effecten en nog veel meer. De meeste gebruikers zijn onder de 20, maar ondertussen beginnen ook oudere doelgroepen de app te gebruiken. Het unieke aan TikTok is dat er een cultuur van creativiteit heerst. En die creativiteit is ook als adverteerder van groot belang.
Op TikTok kun je als merk of organisatie grofweg drie dingen doen:
Benieuwd naar wat we voor je kunnen betekenen? Neem contact met ons op of bekijk onze cases!
Flow
Stap 1
Online succes begint bij een goed uitgedachte video. Burgers informeren? Jongeren van gedrag laten veranderen? Volle zalen in je net geopende sportschool? We werken jouw doelstellingen uit tot een effectief concept.
Stap 2
Wil je de aandacht van jouw doelgroep grijpen? Dan is het essentieel om te werken met sterke, visuele content die écht impact maak en waarde toevoegt. We vertalen jouw doelstelling naar een uitvoerbaar visueel concept en werken dit van A-Z voor je uit.
Stap 3
De laatste stap draait om het perfectioneren en afronden van jouw visuele content. We zorgen ervoor dat alles technisch en inhoudelijk volledig klopt. Zo kun je met vertrouwen jouw boodschap delen.
Meer weten?
Chris
Oprichter en online marketing specialist
Specialismen